wtorek, 4 marca 2014

Przekonaj się, czy jesteś spostrzegawczy :-)

Znajdź szczegóły, które różnią od siebie dwa obrazki. W komentarzu napisz ile różnic udało Ci się odszukać (na razie nie podawaj jakie, daj szansę innym). Zatem do dzieła! Życzymy powodzenia!

jemiołuszka Bombycilla garrulus (po lewej zdjęcie oryginalne, po prawej zmienione w programie graficznym), fot. M. Wolny
  ROZWIĄZANIE: cztery różnice :-) 

Na zdjęciu po prawej stronie brak białej plamki na skrzydle, białego podkreślenia pod okiem, jednego palca ptaka oraz dolnej czerwonej plamki na skrzydle.

25 komentarzy:

  1. Ja widzę 2 różnice, ale pewnie jest ich więcej... ;-). Pomysł i wykonanie rewelacyjne! Pozdrawiam, Agata z Kędzierzyna-Koźla

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie to cztery. Ciekawe, czy jestem spostrzegawczy? Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja widzę 3 różnice, ciekawe co Mikołaj jeszcze zauważył... chyba jestem ślepa ;-O! Pozdrawiam, Agnieszka z Krapkowic. Pewnie różnic jest więcej - to nie może być takie proste...;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja widzę 3 różnice...

    OdpowiedzUsuń
  5. No i ja widzę 3. Czwartej nie mogę sie dopatrzyć. Chyba , ze nie w ptaku trzeba dopatrywać, tylko któryś z owoców jemioły jest bardziej zgniły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mała podpowiedź - wszystkie różnice znajdują się na ptaku. Życzymy wszystkim udanej zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Doliczyłyśmy się czterech :-) Zabawa udana. Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja doszukałam się 4 szczegółów różniących te ptaszki .

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te jemiołuszki. Ja widzę 4 różnice.

    OdpowiedzUsuń
  10. O jejku jaka zajefajna zabawa. Znalazłem 4 różnice . Pozdrowionka Kazik

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzieci znalazły 4 różnice. :) Pozdrowionka Nowy Dwór

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super zagadka doliczyłam się 3.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wytęż wzrok i szukaj dalej :-)

      Usuń
    2. Ha ha... panowie, błyskotliwe te Wasze odpowiedzi :)

      Usuń
  13. Ja też tylko trzech się doszukałam. Czy aby na pewno jest ich więcej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością, proszę wytężyć wzrok ;-) - powodzenia

      Usuń
  14. A ja mam 4 różnice. Pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie jest napisane skąd, bo znamy kilka Beat i może się znamy? ;-), również pozdrawiamy.

      Usuń
  15. Ja zauważyłem cztery różnice ;-), super pomysł!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też widzę 4 różnice, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. This is a species that we only see here sporadically during the winter months. Some years it is quite common; other years it hardly appears at all. Cedar Waxwing, Bombycilla cedrorum, however, is a common resident and is equally delightful.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkim tym, którym udało się odszukać cztery różnice gratulujemy! Macie naprawdę bystre oko :-). Sądząc po liczbie komentarzy nasza zgadywanka przypadła Wam do gustu. Dlatego w przyszłości przygotujemy więcej zagadek w podobnym stylu. Pozdrawiamy Was serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julia z Krapkowic6 marca 2014 18:37

      Super zabawa, proszę o więcej takich fotek do porównań. Pierwszy raz spotkałam się z pomysłem wykorzystania w takiej zabawie w szukanie różnic prawdziwych zdjęć, zawsze widziałam rysunki.

      Usuń
  19. Mnie się udało wszystkie ;) Ale po dłuższych poszukiwaniach!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń